Jetpack Joyride Para Hilesi [Resimli Anlatım Bana Ait]




Merhaba Arkadaşlar Son Zamanlarda Facebookta, Cep Telefonlarında Popüler Olan Jetpack Joyride Adlı Oyunun Facebookta Hilesini Sizlere Sunacağım. Resimler Bana Aittir. Hileyi Kendim Buldum.

Resimli Anlatım [Bana Ait] :





Oyunumuzdan Markete Giriyoruz Yani The Stash'a

 Jetpack Kısmına Tıklayıp En Pahalı Nesneyi Buluyoruz
Cheat Engineyi Açıyoruz Resimdeki Aşamaları Yapın
En Pahalı Eşyayı Resimdeki Gibi Yazıyoruz.
Çıkan Sonuçlar Resimdeki Gibi Aşağıya Alın
Aşağıya Aldığımız Sonuçlara Sağ Tıklayıp Resimdekileri Uygulayın
-999999 Yazıp Ok Butonuna Basıyoruz
Daha Sonra Eşyayı Satın Alıyoruz
Biraz Bekledikten Sonra İşte

Arkadaşlar Resimler Ve Hile Bana Aittir. Alıntı Yaparsanız Lütfen Blogumun Adresini Belirtiniz.

Cheat Engine İndirmek İçin : Tıkla İndir





0 yorum: